Hari sya sengan rajin nye ke fakulti walaupun secara terang terangan Dr dah batalkan
kelas AD.
Namun tak mengapa.download rate fakulti lagi laju dari rumah maklong.hehe
tengahari tadi makan lunch dekat meranti.
tengah-tengah melepak tunggu nad kutip komputer riba dia yang tercicir entah kat mana.
saya pon memenuhi masa yang ade dengan membace kesemua iklan yang berada di notis meranti tu.
khusyuk membace tiba-tiba ternampak wajah seorang jejak yang macam di kenali.
al maklomla.pegi makan tak pakai cermin mata.
pabila jejak itu makin menghampiri. baru saya sedar.
oh tidak!
dialah "laughing tennis guy" (ok.gelaran baru tepikir mase tulis post ni) yang gelak kan saya mase main tennis minggu ni.
adakah ini dinamakan cinta.?
oh no!
mungkin tidak.
hari ini dia bert-shirt biru dan bertopi putih.
(ceeh.pegi makan pon nk pakai topi.macam la meranti tu tak ade bumbung)
Dia lalu didepan ku. sekaligus menegur ku. dengan senyuman ceria.
aiceh.dah macam tulis cerpen la pulak.
ade la lagi beberapa word yang dia ucapkan.malangnye kafe meranti tu super bising.
memang tak donga la jawabnye.
saya bagi tau tiqa pasal jejaka tu. tiqa pon dengan sepantas internet fakulti pegi mengendap jejaka tu.nak tengok dia pakai kete ape. ceeh. tiqa bikin malu ja.
(padahal, saya pon dok mengintai jugak.haha)
oh! tak sangka dapat bertemu dia.
p/s:saje je citer.bukan nye syok dekat dia pon.jangan salah faham ye.
No comments:
Post a Comment