Pages

08 April 2011

Bangun Solat SUBUH

Cerita Best tapi 3 orang dah dengar

malam tadi macam biase. rutin pelajar cemerlang.
stay dekat faculty sampai pukul 12 lebeyh.
tu pun tepakse balik sebab faculty blackout.kalau tak blackout.
mau-mau tak balik kolej.

okaih.itu bukan menu utama cerita kita pada hari ini.
cerita dia macam ni.
malam tadi ayie msg, pesan suruh kejot dia bangun subuh.
saya pon dengan semangatnya. set alarm awal sikit dari biasa.
siap buat reminder "kejot ayie SUBUH"
end up telupa  =-=
sia-sia alarm and reminder.

pukul 7 kejot jugak la ayie.
dalam phone tu pulak sume no tak wajib memang tak disave.
seingat brain yang masih berfungsi ni, orang last yang di call adalah ayie itself.

ok

grab phone and teros call ayie.
1st call takde orang angkat.
2nd call ade orang angkat

me : ayie.bangun subuh. dah pukul 7 ni
dia : ape dia? (suara baru bangun.mamai2)
me: bangun subuh. dah pukul 7.dah lewat ni (bunyi macam mak2 je)
dia : aku CK (which is Ng Chun Kiat)
me : CK??! sorry.sorry.sorry. salah number.
dia : ok takpe2.

series malu giler. kesian ck. tak pasal-pasal kene bangun subuh.

2 comments:

Fazliana Ismail said...

haha. ayat last tu paling lawak.

Adibah yahaya said...

faz.mmg kesian CK. tak pasal2 bangun awal dr biase.hahah