Pages

08 April 2011

Kisah Helmet


UGLY

gamba di atas menunjuk kan simptom2 mereka yang stress dengan AD
(application development)
buat RFID satu sem tak berjaya

jadi ramai-ramai (saya sorng je kot)
pakai helmet dalam lab demi menunjukan protess terhadap RFID

. . . . .

ok.sebenarnye teringin nak pakai helmet 2.
which is belongs to Zulfadhli
and dia yang amikkan gamba ni (credit to him)
sape suruh lecturer merajuk and tiba2 leave the class.
memang keje giler je la yg kiteorg buat.