Pages

03 December 2012

yang sebenarnye . . .


minggu lepas hari lahir kakIzzah, saya plan nak makan ramai-ramai, sebab kami warga network susah duduk bersila sama-sama dan makan. dan konon-kononnya nak buat double celebration, izzah dan lisa. tapi bangun pagi dengan pesanan ringkas yang mengatakan lisa pergi navigate career buat saya hilang mood 100 peratus untuk ke kelas.

3 daripada 6 orang ahli kumpulan hilang dari pandangan kelas ITE. semua nak pegi navigate. Kami bertiga yang tinggal hanya mampu tengok muka masing-masing. "kau tengok aku, aku tengok kau". dapat pulak task Bina Menara Pasta

Manusia zaman sekarang ni memang suka membazir, nak bina menara pun nak pakai makanan. terlalu kaya agaknya.

tantan + diba + aa = menara roboh

kami gagal membina menara sendiri, walaupun telah mencuba sebanyak tiga kali. menara kami tetap roboh. tahap putus asa yang tinggi membuat kan kami bertiga nekad lari dari kelas. lepak ditangga, hujung pintu kecemasan. 

dan sebenarnye bukan nak cerita pasal menara pasta yang roboh. tapi nak cerita pasal sambutan hari jadi yang tak jadi.

No comments: